ח"כ נאור שירי: "חודש דיונים ואנחנו מנסים לדבר"

    אסתי פלד No Comments on ח"כ נאור שירי: "חודש דיונים ואנחנו מנסים לדבר"

    ח"כ נאור שירי ב"מהדורה המרכזית": "הגענו למצב הזה כתוצאה של חודש דיונים שאני וחברי מנסים לדבר ולא מצליחים. ניסיתי להירשם לשתי דקות דיבור לפני שלושה שבועות וזה לא יצא. זה לא עובד ככה. רוב בכנסת ישראל רוצים לשנות את הצורה בבית המשפט. שאין מספיק שופטים, אין בתי משפט קהילתיים, אבל לא יכול להיות שממשלה תיקח גם את השופטים"

    נאור שירי. ארכיון צילום: Yonatan Sindel/Flash90
    9:42
    03.05.24
    הרב אייל אונגר No Comments on למה חשוב לי לדעת מה חושבים עליי

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    ח"כ נאור שירי, יש עתיד, לאבי מימרן ב"מהדורה המרכזית": "הגענו למצב הזה כתוצאה של חודש דיונים שאני וחברי מנסים לדבר ולא מצליחים. ניסיתי להירשם לשתי דקות דיבור לפני שלושה שבועות וזה לא יצא. זה לא עובד ככה. מי שיסבלו אלו המיעוטים, אלו שהם במדינה פחות מ-61. מדינת ישראל נמנעה לעסוק בדברים שאנחנו לא יכולים להסכים עליהם. מוסכם שצריך שיוויון, ובכל העולם העניינים הללו מגיעים לפתחו של בית המשפט שמחזיר את הטענה לכנסת שתספק את השיוויון".

    "רוב בכנסת ישראל רוצים לשנות את הצורה בבית המשפט. שאין מספיק שופטים, אין בתי משפט קהילתיים, אבל לא יכול להיות שממשלה תיקח גם את השופטים. כיום בהרכב בחירת השופטים יש זכות ווטו לשני הצדדים, יש הסכמה מלאה במינוי השופטים בין הכנסת למערכת המשפט. בוועדה הקודמת מונו שופטים שמרניים, איילת שקד עשתה דברים מצוינים. צריך איזונים ובלמים היום אתה הרוב ומחר אני".

    "הממשלה הנוכחית עסוקה כל היום בדברים פרסונליים. לא מעניין אותם ביטחון ולא כלכלה. בוודאי מפלגת ש"ס שחרטה על דגלה את יוקר המחייה. בסוף שופטי בית משפט עליון לוקחים כל דבר ברצינות. כשמגיע נושא חשוב הם באים ושומעים את הצדדים, מביאים מומחים ולכן הם זוכים לאמון גדול בעולם".

    האזינו לראיון המלא:



    0 תגובות